ראשי | מומלצי האתר | חיה קספי - טיפול במיגרנה וכאבי שרירים ביוקנעם עלית

חיה קספי - טיפול במיגרנה וכאבי שרירים ביוקנעם עלית

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

לקבלת טיפול ויעוץ אישי מחיה קספי, התקשרו אליי: 072-2285921

חיה קספי - טיפול במיגרנה וכאבי שרירים ביוקנעם עלית

שמחים להכיר לכם את חיה קספי - טיפול במיגרנה וכאבי שרירים ביוקנעם עלית.
טיפול אנרגטי ריגשי עם התמחות בטיפול בכאב, במיגרנה וכאבי שרירים ביקנעם עילית.
הטיפולים של חיה קספי כוללים טיפולי אקסס בארס, רייקי ושיקום אנרגטי. חיה היא מטפלת בעלת ניסיון רב שנים בטיפול ובאיזון אנרגטי של כל מערכות הגוף והנפש.

חיה קספי מטפלת ומייעצת במגוון נושאים ובעיות כמו טיפול במיגרנה ובכאבי שרירים, טיפול בחרדות ובפחדים, הפחתת מתח נפשי, התמודדות עם דיכאון, כעסים, שחרור רגשות מודחקים, טיפול בנדודי שינה. הטיפול של חיה קספי מאזן ומרפא, תומך בריפוי טבעי, מסייע בהקלה בכאבי ראש ומיגרנות, כאבי גב, עייפות, שחרור שרירים מכווצים, חיזוק המערכת החיסונית, מגביר את היכולת לחיבור עם המודעות העצמית והאינטואיטיבית ומעודד חשיבה חיובית ומעצימה, מחבר אל האני הגבוה זה שמחובר לאנרגיית החיים כמקור לאהבה וקבלה עצמית, הכלה של תנועת החיים, תחושת שייכות ושלמות.

אודות
שמי חיה קספי, אם לשלושה ילדים וחמישה נכדים מרגשים.
אני מטפלת אנרגטית מוסמכת בעלת ניסיון רב שנים, עובדת עם מגוון כלים: אקסס בארס, רייקי ושיקום אנרגטי.
הטיפול האנרגטי והבנת החיים ההוליסטית הפכו חלק ממסע חיי, אני חיה לאורם והם מהלכים עלי קסם. אני מחוברת לעשייה שלי כמטפלת מתוך תחושת יעוד, שליחות ורצון לעזור לכמה שיותר אנשים.
אני מאמינה שנסיבות ואתגרי החיים משבשים את השדה האנרגטי שלנו מרכזי האנרגיה שלנו מבקשים טעינה והיא זמינה לכל אחד ...
אני מזמינה אותך לטיפול אנרגטי שיזרים בחופשיות את אנרגיית החיים שלך. טיפול שיחזיר לגופך ונפשך את האיזון הפנימי והחיצוני, טיפול שיחולל אצלך ריפוי לגוף ולנפש.
טיפול אנרגטי הוא טיפול בערוצים האנרגטיים של המטופל\ת. זוהי עבודה ממוקדת עם אותה אנרגיה שזורמת בין מרכזי האנרגיה הקיימים אלו הפנימיים והחיצוניים.
מהות הטיפול עוסקת בשחרור חסימות אנרגטיות ויצירת איזון של הזרימה האנרגטית, זרימה של אנרגיית החיים.
הטיפול מתבצע ע״י מגע ידיים עדין, כשהמטופל/ת בלבוש מלא. בזמן הטיפול חש המטופל חום הנובע מאיסוף האנרגיה והזרמתה דרך גופו ומסביבו.
הטיפול מאפשר הרפיה, תחושת שלווה, בטחון ובריאות.

 לשאלות נוספות לחיה קספי, התייעצות, הזמנת טיפול או קביעת פגישה אישית, מוזמנים ליצור קשר טלפוני עימי.



טלפון: 
072-2285921

קישור לאזור האישי שלי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


עוד באותו נושא:

רייקי בצפון, טיפול רגשי בצפון, העצמה בצפון, טיפול בכאבי ראש בצפון, אקסס בארס בצפון, חיה קספי, חיה קספי המלצות, חיה קספי טלפון, חיה כספי, חיה קאספי, רייקי ביוקנעם, רייקי ביקנעם, אקסס בארס ביקנעם, אקסס בארס ביוקנעם עילית, טיפול אנרגטי ביקנעם, טיפול אנרגטי בצפון, איזון אנרגטי בצפון, איזון אנרגטי ביקנעם, טיפול בכאב בצפון, מודעות בצפון, ביטחון עצמי בצפון, טיפול רגשי לנשים בצפון, טיפול רגשי לנשים ביוקנעם