ראשי | בריאות | מטפלים מומלצים | שלומית לייבוביץ - עיסוי תאילנדי בנהריה

שלומית לייבוביץ - עיסוי תאילנדי בנהריה

מאת
הגדל טקסט: Decrease font Enlarge font

שלומית ליבוביץ מנהלת את "מגע הקסם" ומטפלת ברפואה אלטרנטיבית מזה 10 שנים.
המקום של שלומית "מגע הקסם" משלב תחת קורת גג אחת טיפולים אלטרנטיביים, ימי פינוק בספא, טיפולי ספא, טיפולי קוסמטיקה, אירוח זוגי בסוויטה ובצימרים שלנו - והכול במקום אחד קסום ומיוחד!

"מגע הקסם" של שלומית הוא הרבה מעבר לטיפול רגיל... היא לא רק מבצעת טיפולים ייחודיים אלא גם מדריכה את לקוחותיה איך להשתמש בשמנים אתריים ריחניים, מלחים טבעיים, מבערים ומנורות מלח (המשחררות יונים שליליים המנטרלים זיהום סביבתי של מכשירים אלקטרוניים שונים בבית).

מגוון הטיפולים שב"מגע הקסם" כולל טיפולי רפלקסולוגיה, עיסוי סיני רקמות עמוק לבעיות גב, עיסוי תאילנדי, שוודי, עיסוי אורטופדי, אבנים חמות, שיאצו ועוד מבחר טיפולים רבים, כולל טיפולי קוסמטיקה.

יש גם מגוון רחב של מוצרים בחנות של מגע הקסם - מוצרי ספא, מוצרי נוי, מוצרי קוסמטיקה ומבחר מתנות הגורמות לאנרגיות טובות ולאווירה חיובית.

הצימרים שלנו שוכנים ביישוב הצפוני הקסום שלומי שבלב הגליל המערבי וכוללים בין היתר מספר יחידות אירוח מרווחות ומפנקות בהן תוכלו ליהנות גם מאמבטיית עיסוי מיוחדת הממוקמת תחת כיפת השמיים ומרפסת נוף גדולה המשקיפה אל כל נוף ההרים המרהיב שבאזור.

הקליניקה בשלומי, ליד נהריה.

אתם מוזמנים להתקשר לטלפון המופיע כאן ולהתייעץ עימי בשיחת חינם.

טלפון:
072-2285894

קישור לאזור האישי שלי

קישור לכתבה עליי במדור המומלצים

Save on your hotel - www.hotelscombined.com


דרג תוכן עמוד זה

5.00

עוד באותו נושא:

שלומית לייבוביץ, מגע הקסם, טיפולים אלטרנטיבים בצפון, ספא בצפון, מגע הקסם בצפון, סוויטה לזוגות בצפון, צימרים בצפון, שיאצו בצפון, עיסוי שוודי בצפון, עיסוי תאילנדי בצפון, רפלקסולוגיה בצפון, רפואה משלימה בנהריה, רפלקסולוגיה בנהריה, טיפולי ספא בנהריה, שיאצו בנהריה, עיסוי שוודי בנהריה, אבנים חמות בנהריה