סרטונים מומלצים

שיווק מפה לאוזן: כך תדאג שידברו עליך, לא רק דרך רשתות חברתיות

פרופ' רוני שחר מצביע על היתרון של שיחה פנים אל פנים (וגם באמצעות הטלפון) על פני השיח ברשתות החברתיות.

המושג מפה לאוזן הוא מושג מוכר בין חוקרי השיווק, ובשנים האחרונות אופיו משתנה בין אמצעי המדיה השונים. ממחקריו של פרופ' רוני שחר, דיקן בית הספר למינהל עסקים במרכז הבינתחומי ומומחה לשיווק, עולה כי השיחה על מותגים שנערכת פנים אל פנים שונה מאוד מזו שנערכת על אותו מותג ברשתות החברתיות.


תודה! אתה מוזמן לשתף את הסרטון עם חבריך!

לא אהבת את הסרטון הזה. תודה על שהבעת את דעתך!

336 צפיות
מי אנחנו I תנאי שימוש ותקנון האתר  I פרסמו באתר  I צור קשר

בקרו גם ב: אתר רפואת שיניים I אתר מטפלים I משחקים אונליין I חנות קריסטלים